Trezirea...


Au trecut 1 an jumate aproape... Un an jumate de cand am inceput sa vorbesc cu monstrii care imi devoreaza corpul... Un an si jumatate de cand nu am mai vazut-o... In inima mea simteam ceva ce era mai presus de mine... Simteam ura cum ma cuprinde incetul cu incetul... Nu mai aveam prea mult timp... Pana intr-o zi, cand s-a intamplat... In cele cateva secunde cand nu simteam durerea, ceva s-a trezit in mine, o putere imensa, ceva ce nu puteam controla. Dintr-o singura miscare am reusit sa imi eliberez mana dreapta. Apoi am apucat lantul care imi tinea legat mana stanga si l-am smuls. Au urmat picioarele. Apoi le-am vazut. Creaturile acelea se ridicau incet din pamant, se formau. Atunci am simtit o explozie in interior. Simteam ca ard. Apoi am inceput sa simt cum ochii incep sa imi straluceasca. Creaturile acelea au inceput sa alerge spre mine. Una dintre ele a sarit. Atunci am ridicat mana stanga si am simtit o putere imensa cum imi iese din palma, iar acea creatura s-a facut bucati in fata mea, explodase si luase foc, un foc de un albastru intens. Apoi cu cealalta mana am prins cea de-a doua creatura de gat si am izbit-o de coloana de piatra de care am fost legat. Apoi m-am apropiat incet, am ridicat mana dreapta si i-am dat foc. Acum intelegeam, eram asemenea celui ce mi-a spus ca sunt blestemat... Eram un demon...

Un comentariu: