Hell


Am deschis ochii sa aflu ca inca ardeam, dar focul asta era altfel... Nu simteam nici o durere, m-am uitat speriat in jur si am vazut ca eram legat de o coloana mare de piatra. Eram legat cu lanturi. Inca ardeam, dar focul parca incepea din ce in ce mai mult sa se mai stinga. Deodata o creatura imensa imi apare in fata. "Tu demon pur ? Ha!". Demon ? Eu ? Ce ? Stiam ca sunt altfel dar, totusi, demon ? De ce eu ? "Cine esti ? Sau mai bine zis ce esti?" am intrebat. "Cum? CE sunt ? Hahahahhaaaaa... Prostule, sunt un demon ce as putea sa fiu ? Numele meu este Arken, eu sunt cel ce stapaneste zona asta. Iar tu, tu ai fost blestemat! Zilnic vor veni lupi flamanzi la tine si iti vor devora corpul, iar la lasarea intunericului, ranile ti se vor vindeca dar durerea nu va disparea, vei avea doar cateva secunda la rasarit in care nu vei simti nici o durere, pana ce vor veni lupii. Totul va dura o eternitate, distractie placuta. Hahahahaaaaaa...." si a disparut... La fel de brusc precum a aparut... Eram singur... Legat de coloana de piatra... Era noapte... Si imi era dor de ea... In jur era intuneric... Nici un fel de miscare... Eram singur... Singur...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu