Poarta



Poarta era imensa... M-am apropiat usor de ea, iar aceasta a inceput sa scoata un sunet ciudat. Iar in interiorul ei am vazut o lumina, era o imagine destul de neclara, dar usor usor, s-a limpezit. Puteam sa vad clar, oameni, cladiri, nu imi dadeam seama de locul unde ducea, dar nu mai puteam sta in iad, trebuia sa plec. Am intrat in poarta si mi-am simtit trupul usor ca un fulg, apoi am simtit o durere imensa... Era ca si cum fiecare celula se rupea de mine si se disparea... Durerea era imensa, dar dupa cateva momente, m-am trezit in mijlocul unei strazi pustii. Era noapte... Nu mi-am dat seama unde eram... Am inceput sa ma cercetez putin zona si mi-am dat seama ca eram in Franta, intr-un oras. Dupa ce m-am mai plimbat putin, mi-am dat seama ca eram chiar in Paris, deoarece am vazut turnul Eifel. Am continuat sa bantui pe strazile parisului pana cand am ajuns in fata unui magazin mare. Acolo m-am oprit si m-am uitat in vitrina sa imi vad reflexia... Eram acelasi dar in acelasi timp eram foarte schimbat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu