Gardianul


M-am apropiat usor usor de poarta... Nu vedeam nimic in jur... Doar pamant... Deodata, am simtit cum pamantul se cutremura, si o creatura care era de 2 ori mai mare ca mine iese din pamant. Fac un salt inapoi si pic pe un genunchi. Ridic usor capu si ma uit la acea creatura. Era acoperita cu o armura imensa si avea un topor gigant. M-am ridicat usor. M-am uitat la gardian si m-am concentrat. Acesta a inceput sa vina usor spre mine. Am inchis ochii si am stat nemiscat. Apoi a ridicat toporu si l-a azvarlit spre mine. Atunci am deschis ochii, acestia au inceput sa imi straluceasca ochii si o aura albastra m-a invaluit. Gardianu loveste puternic cu toporu si se face un nor de praf pe o raza de cativa metri. Dupa ce se aseaza prafu, gardianu ridica usor toporul si il pune pe umar. Cand prafu s-a lasat de tot se uita si vede un crater in pamant dar nu vede nici un cadavru. Atunci apar eu in spatele lui, intind mana dreapta, o indrept spre capul lui iar atunci simt cum o energie intensa imi strabate bratul si imi iese prin palma. In secunda urmatoare gardianul ramane fara cap si cade la pamant. Eu aterizez usor la cativa metri de el, ma intorc si ma indrept spre poarta. Ma apropii de ea si o privesc. Era imensa si avea fel de fel inscriptii ciudate pe ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu