Cina

Venise ora cinei, m-am imbracat cu niste haine care le-am gasit in dulapul imens din camera. Pareau a fi mai mari decat era nevoie da imediat ce le probam parca se mulau perfect pe mine. Imediat dupa ce m-am decis am auzit un ciocanit la usa iar cand am deschis am vazut-o pe Emily care statea in pragul usi intr-o rochie neagra cu modele rosii pe ea. Era superba. Din cauza uimirii mele am reusit doar sa mormai niste cuvinte:"Da? Ce este?". Iar ea mi-a raspuns cu un zambet pe fata:"Am venit sa te iau la cina, esti gata?". "Da, hai" ii raspund apoi ea ma apuca de brat si ma trage pe hol spre camera de festivitati. Cand am intrat, am constatat ca acea camera era mult mai mare decat imi puteam imagina, puteau incapea pe putin 1000 de persoane acolo si mai aveau si loc sa se miste destul de mult. Am mers pana la o masa lunguiata si in capul acesteia statea tipu batran care parea a fi sefu."Haideti, haideti, asezativa" striga acesta. Eu si Emily ne-am asezat in stanga lui, eu fix langa el si Emily langa mine. Dupa ce am mancat, Emily m-a apucat de mana si mi-a spus"Hai sa dansam!" apoi m-a tras pe ringul de dans. Si am dansat si parca timpul statea in loc. Parca nu mai era nimeni in jur. Eram doar eu si ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu